SPLETSERVISPRINT

070 397 414

Splošni pogoji poslovanja za servisne storitve

Strinjanje s splošnimi pogoji

Z uporabo naše spletne strani in rešitev, se v celoti strinjate s splošnimi pogoji, ki so objavljeni na naših spletnih straneh in so predmet vsake sklenjene pogodbe med stranko in ponudnikom. Splošni pogoji so za lažje razumevanje razdeljeni v različne skupine. Z uporabo storitev sprejemate vse naše pogoje.

Zavrnitev popravila
Podjetje si pridržuje pravico do neobvezujočega preklica popravila. Vaše popravilo lahko zavrnemo iz različnih razlogov in brez posebnih obrazložitev.

Časovni roki popravil
Predviden rok končanega popravila vam javimo pred samim posegom oz. po opravljenem pregledu. V primeru dobave rezervnih delov se lahko rok brez posebnega opozorila tudi podaljša, dokler ne pridobimo nadomestnega dela.

Zasebnost in varnost vaših podatkov
Zavedamo se, da ravnamo z občutljivimi podatki, zato uporabljamo vse tehnične in fizične sisteme za preprečevanje kraje podatkov. Izvršujemo tudi redne notranje nadzore, da preprečimo vsakršno uhajanje informacij. Vsa popravila v naših prostorih se za večjo varnost tudi snemajo z video nadzornim sistemom in imamo tako stalni nadzor nad vašo napravo in podatki.

Izguba zasebnih podatkov
Uredimo vse potrebne korake, da ob popravilu vaši podatki ostanejo nedotaknjeni in so po končanem servisu še vedno prisotni na vaši napravi. Za izgubo podatkov zaradi virusov, poškodb opreme, napak in podobno ne odgovarjamo.

Izvedba del ob prisotnosti stranke
Ob določenih posegih je stranka ob samem popravilu lahko prisotna. V večini primerov je za podrobno analizo in odpravo težav potrebno počakati minimalno 4h in v takšnem primeru prisotnost stranke ob popravilu ni mogoča.

Original programska oprema
Ne izvajamo kompromisov z ukradeno programsko opremo. Uporaba original programov je pogoj, da vam lahko pomagamo pri odpravi težav in je obvezno za normalno delovanje računalnika. V kolikor bomo opazili morebitne programe brez licence, vas bomo obvestili in predlagali izbris programa ali zakup ustrezne licence. Predstavili vam bomo tudi alternativne popolnoma brezplačne rešitve.

Partnerji in podizvajalci
Podjetje bo različna popravila prepustilo poslovnim partnerjem, ki so specialisti za določeno področje in tako za vas odpravimo tudi vse zahtevne napake. Običajno prisotno pri servisu elektronike in montaže na domu.

Servis na domu
Na vaši lokaciji tehnik ne more opraviti vseh diagnoz, zato bomo po potrebi ob servisu na vašem domu prevzeli vašo napravo in jo na popravilo odpeljali v naše prostore podjetja.

Garancija na opravljeno delo

V roku 30 dni od popravila nas lahko v primeru ponovne težave obiščete in bomo enako popravilo uredili brezplačno, razen če bomo ugotovili, da je za težavo kriva stranka popolnoma sama. Končno odločitev na podlagi dokazil poda izvajalec.

Cena popravila, programov in komponent
Vedno boste pred začetkom del prejeli ponudbo oz. ceno popravila. V kolikor vam bo cena ustrezala, bomo začeli z delom na vaši napravi. Za plačilo vam bomo priskrbeli tudi vse potrebne original licence za programe in komponente za vašo napravo.

Obračun servisnih delovnih ur
Minimalni obračun urne servisne postavke za manjše posege je 50% vrednosti celotne delovne ure.

Obisk v prostorih podjetja

Pred vsakim obiskom našega podjetja je potrebna rezervacija in naša potrditev termina. Tako se bo lahko svetovalec v celoti posvetil vašim računalniškim in tehničnim zapletom, ter vam lahko predlagal vse potrebno. Brez potrditve termina oz.  dogovora obisk ni možen,

Diagnoza težav brez popravila
Vse diagnoze so brezplačne, če boste popravilo po končani diagnozi opravili pri našem podjetju. Za diagnozo brez popravila zaračunamo znesek v višini 15€. V primeru, da pri nas po diagnozi opravite tudi popravilo, pa je celotna diagnoza popolnoma brezplačna.

Menjava in dobava komponent

Vse komponente lahko za vas po dobri ceni dobavimo mi. V primeru nakupa komponent, vam javimo okvirni datum dobave blaga. Dobavo vseh dražjih komponent je potrebno poplačati pred dobavo blaga. Stranka lahko komponente dobavi tudi samostojno, mi pa poskrbimo za vgradnjo v vašo napravo.

Odstop od popravila

Stranka lahko odstopi od popravila. V primeru, da so se določeni posegi pred odstopom od popravila že izvajali, se posege stranki tudi obračuna po ceniku izvajalca. Izvajalec lahko prav tako prekliče popravilo in vrne blago v stanju kot je bilo ob prevzemu.

Dodatni pogoji za naročnino oz. podporo v paketu:

Seznam storitev, ki so vključene v naročnino za fiksni mesečni znesek po osnovni pogodbi:

  • čiščenje enostavnejših virusov in črvov;
  • odprava različnih napak;
  • čiščenje računalnika;
  • svetovanje pri nakupu dodatkov;
  • pomoč na daljavo preko programa;
  • popravilo sistema računalnika (z vašo lastno Windows licenco ali Linuxom);
  • menjava okvarjenih delov (rezervni deli se doplačajo);
  • varnostno kopiranje podatkov na vaš ločen nosilec podatkov;
  • nadgradnje računalnikov (doplačilo za  nove dele);
  • namestitev programov (za določene obvezno potrebujete plačljivo licenco);
  • pomoč pri uporabi različnih programov;
  • priprava naprave za prvo uporabo;
  • enostavno računalniško svetovanje;

Možnost doplačila za popravilo

Ne glede na sklenjen paket naročnine, si pridržujemo pravico, da po klasičnem ceniku obračunamo vse storitve, ki bodo presegale okvirje podpore, ki je vključena v naročnino. Cene in katere storitve so vključene v paketu, določa ponudnik.

Doplačila za rezervne dele in programe

Nadomestni deli ali programska oprema, kot je Windows niso vključene v mesečno naročnino. V primeru okvare nam lahko dele ali original licence dostavite sami, ali pa bomo dobavo opravili mi in vam obračunali dobavo novega blaga.

Neprimerno koriščenje podpore in servisa

V primeru neprimernega koriščenja podpore ali servisa, vam bomo poslali opozorilo pred odstopom od pogodbe. Vsakršno prekomerno delo, ki ni vključeno v paket podpore, bo obračunano po klasičnem ceniku - pred tem vas seveda obvestimo o stroških.

Omejitev servisne podpore v paketu

Vaš računalnik lahko na servis brez stroškov v naše prostore pripeljete vsak delovni dan - brez številčne omejitve vendar z obvezno najava oz. rezervacija termina (termin potrdi naše podjetje) Z osnovno naročnino imate vsak mesec na voljo do 4 delovne ure servisne podpore.

Seznam naprav naročnika

Servis izvajamo na napravah, ki bodo vpisane v naš posebni servisni register in vezane na vašo naročnino.

Zavrnitev popravila

Pridružujemo si pravico do zavrnitve izvedbe vašega popravila, brez posebnega razloga. Običajno zavrnemo popravilo, če stranka ne spoštuje splošnih pogojev ali lahko posredno / neposredno škoduje našemu podjetju.

Doplačila za posege, ki jih izvajajo naši partnerji

Določene servisne posege predamo v popravilo našim poslovnim partnerjem. V tem primeru bo morda potrebno doplačilo. Vsekakor boste pred posegom prejeli stroškovno oceno.

Servis v naših prostorih ali pri vas doma

Brez doplačila lahko v našo poslovalnico vedno s predhodnim dogovorom pripeljete vaš računalnik ali telefon. Za servise na vašem naslovu pa je potrebno po ceniku doplačati za vsak posamezni prevzem (obračun kilometrov). Računalnik oz. katero drugo napravo bo običajno potrebno pustiti v naših prostorih in tako ob popravilu ne morete biti prisotni - razen, če se pisno dogovorimo drugače.

Odprava težav na daljavo

Naš tehnik se lahko za popravilo poveže tudi na daljavo s pomočjo varnega programa uredi odpravo večine računalniških težav.

Odstop od naročnine pred potekom

V primeru odstopa od naročnine, bomo primorani zaračunati pogodbeno kazen v višini 150€ + DDV ali obračunati zadnje popravilo po klasičnem ceniku ALI obračunati vse neplačane naročniške obroke (odvisno od končne odločitve ponudnika oz. količine že opravljenih storitev za določeno stranko).

Časovni roki popravila

Rok popravila je odvisen od trenutne zasedenosti. Popravilo, kjer ni potrebno čakati na rezervne dele je običajno izpeljano v roku 1-5 dni. V primeru zapletov vas obvestimo. Pred posegom boste prejeli okvirni dan končanega popravila, običajno začnemo z delom isti ali naslednji delovni dan od prevzema. Roki se lahko tudi podaljšajo.

Dobava blaga na zahtevo stranke

Uredimo dobavo različne računalniške opreme. V kolikor gre za dobavo blaga po navodilih stranke, vračilo brez razloga ne bo mogoče. Garancijske zahtevke seveda pregledamo in uredimo rešitev.

Brez vaše potrditve, ne bo nobenih dodatnih stroškov

V kolikor bo za določen poseg potrebno plačati, boste prejeli obvestilo. Šele po vaši potrditvi, da vam cena ustreza bomo začeli z delom in vam na koncu obračunali opravljeno delo. Vedno boste vedeli koliko bo potrebno plačati in zakaj.

Varnost osebnih podatkov in opreme

Vaše podatke in naprave bomo med popravilom hranili v tehnično in fizično varovanih prostorih in bodo dostopne zgolj pooblaščenim osebam. Vaši osebni podatki bodo skrbno varovani in vaša zasebnost ne bo kršena v nobeni obliki. V primeru vloma ali poškodb zaradi višje sile ne odgovarjamo, bomo pa seveda tudi v tem primeru zagotovili primerno denarno vračilo v vrednosti same naprave oz. vam dobavili nadomestno napravo.

Izguba podatkov na napravi

Za izgubo podatkov ne odgovarjamo. Pričakujemo, da bo stranka pred popravilom sama shranila podatke na ločen medij. V kolikor tega ne storite bodo lahko morda vsi vaši podatki izbrisani. Na vašo zahtevo vam lahko podatke pred posegom varno shranimo tudi mi. Podatki se lahko izgubijo na različne načine, zato je edina rešitev redno varnostno kopiranje vaših podatkov.

Imate morda vprašanja?

Še malo pa začnemo..

Še malo pa boste lahko začeli z uporabo naše spletne strani. Vabljeni, da nas kmalu ponovno obiščete in naročite servis.